دانلود آهنگ های جدید ایرانی

دانلود آهنگ های جدید ایرانی

دانلود آهنگ های جدید ایرانی

دانلود آهنگ های جدید ایرانی

دانلود آهنگ جدید علیرضا عصار بنام من با توام

دوشنبه, ۲ فروردين ۱۳۹۵، ۰۲:۳۷ ق.ظ


دانلود آهنگ جدید علیرضا عصار بنام من با توام

Download New Music Alireza Assar – Man Ba Toam,دانلود آهنگ جدید من با توام,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ من با توام از علیرضا عصار,دانلود آهنگ های جدید علیرضا عصار,متن آهنگ من با توام از علیرضا عصار,دانلود آهنگ من با توام با صدای علیرضا عصار,دانلود آهنگ من با توام پشت همین پلکای بسته,Download New Music Alireza Assar,Download New Music

دانلود آهنگ جدید علیرضا عصار بنام من با توام با لینک مستقیم به همراه متن آهنگ من با توام + دانلود سایر آهنگ های جدید علیرضا عصار

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید علیرضا عصار بنام من با توام

دانلود آهنگ جدید علیرضا عصار بنام من با توام با لینک مستقیم

Download New Music Alireza Assar – Man Ba Toam

آهنگساز: علیرضا افکاری , ترانه سرا: حسین غیاثی , تنظیم‌کننده: سعید زمانی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

آهنگ جدید علیرضا عصار بنام من با توام :

من با توام پشت همین پلکای بسته

 از آخرین برفی که تو اسفند اومد

 یادم میاد وقتی نفس های من و تو

 مثل خیابون زیر بارون بند اومد

 هنوزم بی هوا وقتی اون لحظه ها

 تو رو یادم میاد نفسم میگیره

 اون همه خاطره سخته یادم بره

دانلود آهنگ جدید علیرضا عصار بنام من با توام

 تو به خوابم بیا شب از این جا میره

 هنوزم بی هوا وقتی اون لحظه ها

 تو رو یادم میاد نفسم میگیره

 اون همه خاطره سخته یادم بره

 تو به خوابم بیا شب از این جا میره

 میخوام فقط یه بار دیگه اون کسی که

 دل واپسی هامو نفهمیده ببینم

 تو این شب قطبی که فردایی نداره

دانلود آهنگ جدید علیرضا عصار بنام من با توام

 بیدار میمونم که خورشید رو ببینم

 هنوزم بی هوا وقتی اون لحظه ها

 تو رو یادم میاد نفسم میگیره

 اون همه خاطره سخته یادم بره

 تو به خوابم بیا شب از این جا میره

 هنوزم بی هوا وقتی اون لحظه ها

 تو رو یادم میاد نفسم میگیره

دانلود آهنگ جدید علیرضا عصار بنام من با توام

 اون همه خاطره سخته یادم بره

 تو به خوابم بیا شب از این جا میره

 هنوزم بی هوا وقتی اون لحظه ها

 تو رو یادم میاد نفسم میگیره

 اون همه خاطره سخته یادم بره

 تو به خوابم بیا شب از این جا میره

دانلود آهنگ علیرضا عصار من با توام

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • دوشنبه, ۲ فروردين ۱۳۹۵، ۰۲:۳۷ ق.ظ
  • پارلین موزیک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی