دانلود آهنگ های جدید ایرانی

دانلود آهنگ های جدید ایرانی

دانلود آهنگ های جدید ایرانی

دانلود آهنگ های جدید ایرانی


دانلود آهنگ جدید علی لهراسبی بنام عشقه با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید علی لهراسبی بنام عشقه

دانلود آهنگ جدید علی لهراسبی بنام عشقه با لینک مستقیم

Download New Music Ali Lohrasbi – Eshgheh

ترانه : حدیث دهقان ، آهنگ : فواد غفاری ، گیتار : بهروز میرزایی ، تنظیم : نوید میرزایی

Download New Music Ali Lohrasbi,Download New Music Ali Lohrasbi – Eshgheh,Download New Music,دانلود آهنگ جدید عشقه,دانلود آهنگ های جدید علی لهراسبی,دانلود آهنگ جدید عشقه با لینک مستقیم,متن آهنگ جدید عشقه از علی لهراسبی,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ این احساس سر به هوایی و گیج

میکس و مسترینگ : ایمان احمدزاده

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید علی لهراسبی بنام عشقه :

این احساس سر به هوایی و گیج

اینکه میمیری به تدریح اینکه در می افتی با یه دنیا جنگ

عشقه

این احساس که خوبی و خرابی

باید با گریه بخوابی

اینکه گاهی میلرزه دلت با یه آهنگ

عشقه

عشقه این دلشوره خالی

دانلود آهنگ جدید علی لهراسبی بنام عشقه

مثل ابرهای شمالی که میباره تو هر فصلی یه سالم

عشقه این حرفای نصفه و نیمه

میگی اونی که نیست همه چیمه

بازم مثل همیشه وخیمه

حالم

عشق عشق عشق

خراب و خسته تو شدم

از روزی که دارو دسته تو شدم

میبینی چطور شکسته تو شدم

دانلود آهنگ جدید علی لهراسبی بنام عشقه

تو با دلم چه کردی

عشق

عشق عشق عشق

چه دنباله داره مال غم تو

سیل میشه همین بارون نم نم تو

من سادم شدم یه عمری آدم تو

بری که برنگردی

عشق

همه رو هواست همیشه

دانلود آهنگ جدید علی لهراسبی بنام عشقه

این حالا باورش نمیشه

مثل هوا تو بهاره که بهت میچسپه

اما بی اعترافه

عشق عشق عشق

خراب و خسته تو شدم

از روزی که دارو دسته تو شدم

می بینی چطور شکسته تو شدم

دانلود آهنگ جدید علی لهراسبی بنام عشقه

تو با دلم چه کردی

عشق

عشق عشق عشق

چه دنباله داره مال غمه تو

سیل میشه همین بارون نم نم تو

من سادم شدم یه عمری آدم تو

بری که برنگردی

عشق

دانلود آهنگ علی لهراسبی عشقه

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • دوشنبه, ۲ فروردين ۱۳۹۵، ۰۲:۲۰ ق.ظ
  • پارلین موزیک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی